SPRZEDAZ WYSYŁKOWA JEST REALIZOWANA PRZEZ FIRMĘ :

  " F.H.P.U. ARTEX Andrzej Płonka"

         ul. Legionów 217

43-502 Czechowice-Dziedzice

BANK SPÓŁDZIELCZY CZECHOWICE-DZIEDZICE

NR KONTA  52 8453 0002 0008 8750 3000 0010

WYSYŁKA:

Wysyłka i zabezpieczenie rowerów:

a)Rowery są zapakowane w karton, a najważniejsze elementy takie jak amortyzator, rama, kierownica są odpowiednio zabezpieczone folią bąbelkową, panelami styropianowymi lub innym podobnym materiałem

b)Rowery wysyłane są z wymontowanym przednim kołem, do samodzielnego montażu są również pedały oraz kierownica. Każdy rower ma wstępnie wyregulowany napęd oraz hamulce.(bez wagi rowerzysty)
c)Wysyłka jest darmowa przy zamówieniu powyżej 399zł

  •  Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia;
    b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto  sklepu;
    c) w przypadku zamówień ratalnych - w momencie gdy bank przyzna kredyt ratalny kupującemu;
  • Zamówienia realizowane są w terminie do 14 dni roboczych (zazwyczaj jest to 1-7 dni roboczych) od rozpoczęcia realizacji zamówienia(wpłynięcia pieniędzy na konto w przypadku płatności przelewem). *Realizacja może się wydłużyć w sytuacji dużej ilości zamówień lub braku, któregoś z potrzebnych elementów do montażu o czym będziemy informować.
    (Rowery są wysyłane na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL) 
    (Akcesoria oraz części w zależności od rozmiaru przesyłki dostarczane są na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub DPD)
    UWAGA! Gdyby trafił do Państwa uszkodzony karton, a rowerów również nosiłby ślady uszkodzeń należy natychmiast sporządzić protokół szkodowy z kurierem podczas odbioru przesyłki, a następnie, wykonać fotografie uszkodzeń i skontaktować się z nadawcą. Jeżeli natomiast karton nie był uszkodzony, natomiast rower po rozpakowaniu nosił ślady uszkodzeń, zarysowań, obić należy również wykonać zdjęcia i skontaktować się z nami wysyłając zdjęcia z wiadomością na adres e-mail: kontakt@nrowery.pl
  • Do każdego zamówienia dołączany jest paragon.
  • Faktura VAT jest wystawiana jeżeli w zamówieniu zostało to zaznaczone lub na wyraźne życzenie klienta.
  • Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów.
  • Gratisy do rowerów nie stanowią oferty handlowej. W razie braku którychkolwiek opisanych na stronie produktu, zastrzegamy sobie prawo do zamiany na inne.
  • Zdjęcia/Grafiki są wykonywane w studiu i obrabiane w programie graficznym dlatego mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu roweru w świetle dziennym.
  • W przypadku zwrotu/wymiany towaru koszt dostawy ponosi kupujący. Jeśli porozumie się z nami to korzystając z naszej umowy kurierskiej koszt ten będzie wynosił 100 zł w przypadku zwrotu roweru oraz  w przypadku wymiany roweru na nowy.
    UWAGA!*Rower musi wrócić w stanie idealnym czyli w takim jakim został wysłany. Każdy element należy odpowiednio zabezpieczyć tak aby nie przewracał się luźno w kartonie. Do zabezpieczenia ramy, amortyzatora, kierownicy oraz przedniego koła najlepiej użyć folii bąbelkowej, styropianu lub innego podobnego materiału. Jeżeli zwrócony rower będzie nosił zabrudzenia, zadrapania, obicia lub inne uszkodzenia, będziemy kontaktować się z klientem i ustalać jakie działania podjąć w takowej sytuacji. Do zwracanego roweru/wymienianego należy dołączyć kartkę gwarancyjną, dokument zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. 

    1. Ceny towarów w panelu zakupowym nrowery.pl podane są w walucie polskiej (PLN) i wartości brutto. Firma Northtec Sp z.o.o. zastrzega sobie prawo do zmian cen oraz specyfikacji towarów, w dowolnym momencie, dlatego reklamacje z tytułu widnienia innego elementu na stronie niż rzeczywiście zamontowanego nie będą rozpatrywane.
    2. Wysokości cen produktów opublikowanych na stronie nrowery.pl są właściwe dla rowerów oraz akcesoriów sprzedawanych online i nie dotyczą produktów sprzedawanych w sklepie stacjonarnym.
      Wprowadzanie nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Zmiany te nie mają wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny.
    3. Przez cenę regularną rozumiana jest cena produktu, obok której nie wyświetlona jest przekreślona stara cena.

    INSTRUKCJA KUPOWANIA NA E-RATY DO POBRANIA W PONIŻSZYM LINKU:

    Instrukcja kupna na e-raty Santander

    FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DO POBRANIE PONIŻEJ:

    https://drive.google.com/open?id=11756rbsqbt4wMt7u0ayQvv0yBiXFJcSz

    FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA PONIŻEJ:

    https://drive.google.com/open?id=1wL4sgdnYF-YvlbUEWJRaJlAo85WqNvzd

    FORMULARZ REKLAMACYJNY DO POBRANIA PONIŻEJ:

    https://drive.google.com/open?id=1a3uNXi39S2k6ssUZeYt8gXaOIiy_1R1k

    GWARANCJA I SERWIS

    1. Producent udziela na zakupiony sprzęt gwarancji:
      • 5 lat na ramy aluminiowe
      • 2 lata na pozostałe podzespoły opisane w karcie gwarancyjnej
    2. Warunkiem ważności gwarancji jest wypełnienie karty gwarancyjnej przez sprzedawcę: data sprzedaży, pieczątka i podpis sprzedawcy oraz podpis użytkownika.
    3. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji uszkodzeń wynikłych z wad materiałowych - producent zapewnia bezpłatną naprawę.
    4. W celu uzyskania naprawy gwarancyjnej lub regulacji/przeglądu roweru należy wcześniej skontaktować się z naszym serwisem, który rozpatrzy czy zaistniała awaria na takową naprawę się kwalifikuje:
      telefon do serwisu: 32 215 67 13
      adres e-mail: serwis@nrowery.pl   
    5. Naprawę gwarancyjną wykonuje punkt serwisowy w terminie 14 dni. Jeżeli sprzęt wymaga ekspertyzy termin ten ustala się na 28 dni. Ekspertyzę wykonuje producent który jednocześnie może przedłużyć czas gwarancji o ilość dni na przeprowadzenie oceny technicznej uszkodzenia.
    6. Jeżeli chodzi o rowery zakupione przez stronę nrowery.pl nie jest wymagany jakikolwiek kolejny przegląd serwisowy i z tytułu niewykonania takowego przeglądu gwarancja nie ulega utracie. Jednocześnie producent proponuje po 30 dniach eksploatacji dokonanie przeglądu w serwisie rowerowym. Wykonanie takiego przeglądu przyczyni się do poprawienia komfortu jazdy, zabezpieczy rower przed nadmiernym zużyciem się podzespołów i uchroni przed ewentualnymi uszkodzeniami. Koszty przeglądu ponosi właściciel roweru.

      *Natomiast rowery marki Northtec zakupione u dystrybutora lub na innej platformie/sklepie online mogą być objęte obowiązkowym przeglądem jeżeli sprzedający takowego wymaga.

      *Amortyzatory marki SR Suntour, które uległy awarii w okresie gwarancyjnym należy wysłać do naszego serwisu, skąd następnie wysyłane są do oficjalnego serwisu producenta.

    7. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwowania i przechowywania oraz wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności.
    8. Gwarancji nie podlegają materiały i elementy ulegające naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji takie jak pedały, opony, dętki, chwyty kierownicy, linki i pancerze, klocki hamulcowe, podpórka, oświetlenie.
      Za naprawy gwarancyjne nie uważa się regulacji, wszelkie połączenia gwintowe śrubowe (np. pedał z korbą) mechaniczne uszkodzenia elementów ramy np. (podbicie, zgięcie widelca przedniego), zużycie wolnobiegu mechanizmu korbowego, łańcucha, centrowanie kół i likwidacja luzów.
    9. Gwarancja traci swą ważność w przypadku:
      • upływu terminu gwarancji,
      • samodzielnej niewłaściwej naprawy przez użytkownika,
      • wprowadzenie przez użytkowania zmian konstrukcyjnych,
      • używanie roweru niezgodnie z jego przeznaczeniem np. skoki, jazda sportowa (udział w wyścigach kolarskich),
      • montaż innych części niż oryginalne.
    10. Właściciel roweru zobowiązany jest dostarczyć go czysty do serwisu wraz z aktualną i wypełnioną kartą gwarancyjną. Karta gwarancyjna stanowi jedyną podstawę do bezpłatnego wykonania naprawy gwarancyjnej.
    11. Gwarancja obejmuje swoim zasięgiem terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Gwarancja na niniejszy towar nie wyłącza nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności roweru z umową.
    12. Przegląd zerowy nie jest wymagany, natomiast zalecany po przejechaniu pierwszych 100 km .Z racji tego nie utraci się gwarancji jeżeli takowego serwisu się nie wykona.
      a) Na rowery zakupione w sklepie stacjonarnym ARTEX lub przez stronę nrowery.pl udzielamy pierwszego gratisowego serwisu, który można wykonać jedynie w naszym salonie firmowym ARTEX w Czechowicach-Dziedzicach ul. Legionów 217, za okazaniem ważnej karty gwarancyjnej.
    13. Poniżej instrukcja wkręcania pedały do mechanizmu korbowego:
      Instrukcja wkręcania pedały do mechanizmu korbowego:

    KONKURS FILMOWY NORTHTEC:

    Formularz zgłoszeniowy do konkursy wraz z regulaminem i zasadami do pobrania w poniższym linku:

    Formularz zgłoszeniowy do konkursu