W przypadku kupna rowerów zamówienia realizowane są poprzez dostawę firmą transportową DHL na adres podany przez klienta w zamówieniu. W przypadku kupna akcesoriów lub części rowerowych zamówienia realizowane są poprzez dostawę firmą transportową DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty zamówionego towaru w sklepie "Artex" będącym firmowym salonem marki Northtec w Czechowicach-Dziedzicach ul. Legionów 217. Zakupy online powyżej 599 zł są objęte darmową wysyłką. Zamówienia są realizowane są zazwyczaj w terminie 1-5 dni, w wyjątkowych sytuacjach realizacja może trwać dłużej o czym będziemy wcześniej informować.
Wysyłka i zabezpieczenie rowerów: a)Rowery są zapakowane w karton, a najważniejsze elementy takie jak amortyzator, rama, kierownica są odpowiednio zabezpieczone folią bąbelkową, panelami styropianowymi lub innym podobnym materiałem b)Rowery wysyłane sąz wymontowanym przednim kołem, do samodzielnego montażu są również pedały oraz kierownica. Każdy rower ma wstępnie wyregulowany napęd oraz hamulce.
Zasady reklamacji:
Reklamacje dotyczące działania serwisu northtec.pl powinny być składane przy pomocy poczty elektronicznej e-mail.
Wszystkie towary dostępne w panelu zakupowym northtec.pl są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
niezgodności towaru z opisem zawartym w zamówieniu,
wad fabrycznych.
W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych lub braków, powstałych podczas transportu prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera. Protokół jest niezbędny do złożenia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie.
W przypadku stwierdzenia podstawy do reklamacji z tytułu wad fabrycznych lub niezgodności towaru z opisem Klient ma prawo do reklamacji towaru z tytułu rękojmi lub gwarancji. Klient zobowiązany jest do złożenia poprawnie wypełnionego Formularza reklamacyjnego(dostępny do pobrania w punkcie IV.) , wraz z dokumentacją zdjęciową wady, drogą e-mailową na adres serwis@nrowery.pl lub w przypadku dłuższego braku odpowiedzi kontakt@nrowery.pl
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania kompletu dokumentów.
Reklamacja ram lub całego roweru będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie przy dostarczeniu wraz z reklamowanym produktem karty gwarancyjnej lub czytelnego dokumentu sprzedaży.
Jeżeli reklamacja dotyczy amortyzatorów marki Suntour lub elementów marki Shimano odsyłamy takowy amortyzator lub element do producenta w celu weryfikacji reklamacji co może skutkować dłuższym terminem rozpatrzenia niż 14 dni.
Reklamacje dotyczące produktów rozpatrywane są zgodnie z zapisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176).
W przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty transportu nowego towaru pokrywa Northtec Sp. z o.o.
W sporach dotyczących reklamacji klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, np. zwrócić się do rzecznika praw konsumenta mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.
5a) Zasady zwrotu/wymiany towaru:
Towar można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny jeśli ten nie wykazuje śladów użytkowania .
W przypadku zwrotu/wymiany towaru koszt dostawy ponosi kupujący. Jeśli porozumie się z nami to korzystając z naszej umowy kurierskiej koszt ten będzie wynosił 100 zł (w przypadku zwrotu kwoty całkowitej za rower) lub w przypadku wymiany na nowy rower.
Aby skorzystać z prawa zwrotu towaru klient powinien:
Poinformować nas w terminie 14 dni od otrzymania produktu o swojej decyzji.
Wysłać pocztą tradycyjną na adres 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Dworcowa 15a lub elektroniczną na adres kontakt@nrowery.pl poprawnie wypełniony formularz zwrotu dostępny poniżej.
Wysłać pocztą tradycyjną na adres 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Dworcowa 15a lub elektroniczną na adres kontakt@nrowery.pl poprawnie wypełniony formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej.
Dostarczyć do nas zwracany towar w ciągu 14 dni roboczych
Rower należy zwrócić wraz z kompletem dokumentów: wypełnionym formularzem zwrotu, kartą gwarancyjną i dowodem zakupu.
Po otrzymaniu zwracanego towaru dokonamy zwrotu wpłaty na wyznaczone przez Państwa konto w ciągu 14 dni roboczych.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W takim przypadku kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy ale zwrot wpłaty uwzględni zmniejszenie wartości towaru.
Przygotowanie roweru do zwrotu/wymiany/naprawy/reklamacji Najważniejsze aby zabezpieczyć rower dokładnie tak jak przyjechał, gdyż musi do nas wrócić w stanie idealnym. Przednie koło musi być wymontowane i zabezpieczone tak aby nie uderzało o ramę, tak samo pedały aby nie przewracały się w kartonie. Zabezpieczone muszą być odpowiednio za pomocą folii bąbelkowej lub innego materiału amortyzator, kierownica, a także tylna część ramy, o którą może obijać łańcuch. Rower nie może nosić śladów użytkowania, brudu, pyłu itd. Rower ma się zmieścić do kartonu tak aby go nie przedziurawił. Po zamówieniu kuriera wyślemy na e-mail list przewozowy do wydrukowania i naklejenia na karton. Gdy rower do nas wróci i okaże się, że rower wrócił uszkodzony, poobijany lub zrysowany, skontaktujemy i ustalimy co dalej w takiej sytuacji. *Zabezpieczenie roweru musi być takie samo przy wysyłce na naprawę gwarancyjną.
5b) Zasady Gwarancji:
Ramy aluminiowe rowerów Northtec są objęte okresem 5-cio letniej gwarancji, natomiast pozostałe komponenty opisane w karcie gwarancyjnej objęte są gwarancją 2 letnią. Gwarancją nie są objęte elementy podlegające zużyciu podczas użytkowania takie jak: opony, dętki, siodełka, pedały, chwyty, oświetlenie, błotniki, podpórka, bagażnik, linki, pancerze, klocki hamulcowe. Szczegółowe informacje na temat gwarancji będą zawarte w wersji papierowej dołączonej do wysłanego produktu jeżeli ten jest objęty gwarancją producenta oraz na: https://nrowery.pl/content/7-gwarancja-i-serwis
6. Instrukcja właściwego wkręcania pedały do mechanizmu korbowego:
Firma Northtec Sp. z o.o. deklaruje działanie zgodne z kodeksem dobrych praktyk rozumianym w zakresie art. 2. pkt. 5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. u. z 2007r nr 171, poz.1206).
Zakazuje się kopiowania treści oraz innych materiałów dostępnych na stronie nrowery.pl bez zgody Northtec Sp. z o.o.
Northtec Sp. z o.o w ramach sprzedaży poprzez panel zakupowy nrowery.pl zobowiązuje się dostarczać towar wolny od wad.
INSTRUKCJA KUPOWANIA NA e-Raty Santander do pobrania w poniższym linku: