W przypadku kupna rowerów zamówienia realizowane są poprzez dostawę firmą transportową DHL na adres podany przez klienta w zamówieniu. W przypadku kupna akcesoriów lub części rowerowych zamówienia realizowane są poprzez dostawę firmą transportową DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty zamówionego towaru w sklepie "Artex" będącym firmowym salonem marki Northtec w Czechowicach-Dziedzicach ul. Legionów 217. Zakupy online powyżej 599 zł są objęte darmową wysyłką. Zamówienia są realizowane są zazwyczaj w terminie 1-5 dni, w wyjątkowych sytuacjach realizacja może trwać dłużej o czym będziemy wcześniej informować. *Rowery wysyłane są z wymontowanym przednim kołem, do samodzielnego montażu są również pedały oraz kierownica. Każdy rower ma wstępnie wyregulowany napęd oraz hamulce.
Zasady reklamacji:
Reklamacje dotyczące działania serwisu northtec.pl powinny być składane przy pomocy poczty elektronicznej e-mail.
Wszystkie towary dostępne w panelu zakupowym northtec.pl są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
niezgodności towaru z opisem zawartym w zamówieniu,
wad fabrycznych.
W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych lub braków, powstałych podczas transportu prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera. Protokół jest niezbędny do złożenia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie.
W przypadku stwierdzenia podstawy do reklamacji z tytułu wad fabrycznych lub niezgodności towaru z opisem Klient ma prawo do reklamacji towaru z tytułu rękojmi lub gwarancji. Klient zobowiązany jest do złożenia poprawnie wypełnionego Formularza reklamacyjnego(dostępny do pobrania w punkcie IV.) , wraz z dokumentacją zdjęciową wady, drogą e-mailową na adres serwis@nrowery.pl lub w przypadku dłuższego braku odpowiedzi kontakt@nrowery.pl
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania kompletu dokumentów.
Reklamacja ram lub całego roweru będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie przy dostarczeniu wraz z reklamowanym produktem karty gwarancyjnej lub czytelnego dokumentu sprzedaży.
Jeżeli reklamacja dotyczy amortyzatorów marki Suntour lub elementów marki Shimano odsyłamy takowy amortyzator lub element do producenta w celu weryfikacji reklamacji co może skutkować dłuższym terminem rozpatrzenia niż 14 dni.
Reklamacje dotyczące produktów rozpatrywane są zgodnie z zapisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176).
W przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty transportu nowego towaru pokrywa Northtec Sp. z o.o.
W sporach dotyczących reklamacji klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, np. zwrócić się do rzecznika praw konsumenta mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.
4a) Zasady zwrotu/wymiany towaru:
Towar można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny jeśli ten nie wykazuje śladów użytkowania .
W przypadku zwrotu/wymiany towaru koszt dostawy ponosi kupujący. Jeśli porozumie się z nami to korzystając z naszej umowy kurierskiej koszt ten będzie wynosił 50 zł (w przypadku zwrotu kwoty całkowitej za rower) lub w przypadku wymiany na nowy rower.
Aby skorzystać z prawa zwrotu towaru klient powinien:
Poinformować nas w terminie 14 dni od otrzymania produktu o swojej decyzji.
Wysłać pocztą tradycyjną na adres 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Dworcowa 15a lub elektroniczną na adres kontakt@nrowery.pl poprawnie wypełniony formularz zwrotu dostępny poniżej.
Wysłać pocztą tradycyjną na adres 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Dworcowa 15a lub elektroniczną na adres kontakt@nrowery.pl poprawnie wypełniony formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej.
Dostarczyć do nas zwracany towar w ciągu 14 dni roboczych
Rower należy zwrócić wraz z kompletem dokumentów: wypełnionym formularzem zwrotu, kartą gwarancyjną i dowodem zakupu.
Po otrzymaniu zwracanego towaru dokonamy zwrotu wpłaty na wyznaczone przez Państwa konto w ciągu 14 dni roboczych.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W takim przypadku kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy ale zwrot wpłaty uwzględni zmniejszenie wartości towaru.
Przygotowanie roweru do zwrotu/wymiany/naprawy/reklamacji Najważniejsze aby zabezpieczyć rower dokładnie tak jak przyjechał, gdyż musi do nas wrócić w stanie idealnym. Przednie koło musi być wymontowane i zabezpieczone tak aby nie uderzało o ramę, tak samo pedały aby nie przewracały się w kartonie. Zabezpieczone muszą być odpowiednio za pomocą folii bąbelkowej lub innego materiału amortyzator, kierownica, a także tylna część ramy, o którą może obijać łańcuch. Rower nie może nosić śladów użytkowania, brudu, pyłu itd. Rower ma się zmieścić do kartonu tak aby go nie przedziurawił. Po zamówieniu kuriera wyślemy na e-mail list przewozowy do wydrukowania i naklejenia na karton. Gdy rower do nas wróci i okaże się, że rower wrócił uszkodzony, poobijany lub zrysowany, skontaktujemy i ustalimy co dalej w takiej sytuacji. *Zabezpieczenie roweru musi być takie samo przy wysyłce na naprawę gwarancyjną.
4b) Zasady Gwarancji:
Ramy aluminiowe rowerów Northtec są objęte okresem 5-cio letniej gwarancji, natomiast pozostałe komponenty opisane w karcie gwarancyjnej objęte są gwarancją 2 letnią. Szczegółowe informacje na temat gwarancji będą zawarte w wersji papierowej dołączonej do wysłanego produktu jeżeli ten jest objęty gwarancją producenta oraz na: https://nrowery.pl/content/7-gwarancja-i-serwis
Firma Northtec Sp. z o.o. deklaruje działanie zgodne z kodeksem dobrych praktyk rozumianym w zakresie art. 2. pkt. 5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. u. z 2007r nr 171, poz.1206).
Zakazuje się kopiowania treści oraz innych materiałów dostępnych na stronie nrowery.pl bez zgody Northtec Sp. z o.o.
Northtec Sp. z o.o w ramach sprzedaży poprzez panel zakupowy nrowery.pl zobowiązuje się dostarczać towar wolny od wad.
INSTRUKCJA KUPOWANIA NA e-Raty Santander do pobrania w poniższym linku: