INFORMACJA KONSUMENCKA

    1. Podmiotem świadczącym usługi dla klientów detalicznych pod adresem nrowery.pl jest:
      F.H.P.U. ARTEX Andrzej Płonka
      ul. Legionów 217, 43-502 Czechowice-Dziedzice
      NIP 6521046166  , REGON 273753989
      Zwany dalej „Artex-Rowery.”
      Dane do przelewu:
      F.H.P.U. ARTEX Andrzej Płonka
      43-502 Czechowice-Dziedzice
      ul. Legionów 217
      nr konta: 52 8453 0002 0008 8750 3000 0010

    2. Dane kontaktowe do obsługi zamówień:
      • adres korespondencyjny: ul. Dworcowa 15a, 43-502 Czechowice-Dziedzice
      • adres e-mail kontakt@nrowery.pl ; tel: +48 32 215 66 41 ; tel: 668 957 233
    3. W przypadku kupna rowerów zamówienia realizowane są poprzez dostawę firmą transportową DHL na adres podany przez klienta w zamówieniu. W przypadku kupna akcesoriów lub części rowerowych zamówienia realizowane są poprzez dostawę firmą transportową DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty zamówionego towaru w sklepie "Artex" będącym firmowym salonem marki Northtec w Czechowicach-Dziedzicach ul. Legionów 217.
      Zamówienia są realizowane do 14 dni roboczych, w wyjątkowych sytuacjach realizacja może trwać dłużej o czym będziemy wcześniej informować.
      *Rowery wysyłane są z wymontowanym przednim kołem, do samodzielnego montażu są również pedały oraz kierownica. Każdy rower ma wstępnie wyregulowany napęd oraz hamulce.
    4. Zasady reklamacji
      • Reklamacje dotyczące działania serwisu northtec.pl powinny być składane przy pomocy poczty elektronicznej e-mail.
        • Wszystkie towary dostępne w panelu zakupowym northtec.pl są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.
        • Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
          • uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
          • niezgodności towaru z opisem zawartym w zamówieniu,
          • wad fabrycznych.
        • W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych lub braków, powstałych podczas transportu prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera. Protokół jest niezbędny do złożenia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie.
        • W przypadku stwierdzenia podstawy do reklamacji z tytułu wad fabrycznych lub niezgodności towaru z opisem Klient ma prawo do reklamacji towaru z tytułu rękojmi lub gwarancji. Klient zobowiązany jest do złożenia poprawnie wypełnionego Formularza reklamacyjnego(dostępny do pobrania w punkcie IV.) , wraz z dokumentacją zdjęciową wady, drogą e-mailową na adres kontakt@nrowery.pl.
        • Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania kompletu dokumentów.
        • Reklamacja ram lub całego roweru będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie przy dostarczeniu wraz z reklamowanym produktem karty gwarancyjnej lub czytelnego dokumentu sprzedaży. 
        • Jeżeli reklamacja dotyczy amortyzatorów marki Suntour lub elementów marki Shimano odsyłamy takowy amortyzator lub element do producenta w celu weryfikacji reklamacji co może skutkować dłuższym terminem rozpatrzenia niż 14 dni.
        • Reklamacje dotyczące produktów rozpatrywane są zgodnie z zapisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176).
        • W przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty transportu nowego towaru pokrywa Northtec Sp. z o.o.
        • W sporach dotyczących reklamacji klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, np. zwrócić się do rzecznika praw konsumenta mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.
        • 4a) Zasady zwrotu/wymiany towaru:
      • Towar można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny jeśli ten nie wykazuje śladów użytkowania . 
      • W przypadku zwrotu/wymiany towaru koszt dostawy ponosi kupujący. Jeśli porozumie się z nami to korzystając z naszej umowy kurierskiej koszt ten będzie wynosił 50 zł (w przypadku zwrotu kwoty całkowitej za rower) lub w przypadku wymiany na nowy rower. 
      • Aby skorzystać z prawa zwrotu towaru klient powinien:
        • Poinformować nas w terminie 14 dni od otrzymania produktu o swojej decyzji. 
        • Wysłać pocztą tradycyjną na adres 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Dworcowa 15a lub elektroniczną na adres kontakt@nrowery.pl poprawnie wypełniony formularz zwrotu dostępny poniżej.
        • Wysłać pocztą tradycyjną na adres 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Dworcowa 15a lub elektroniczną na adres kontakt@nrowery.pl poprawnie wypełniony formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej.
        • Dostarczyć do nas zwracany towar w ciągu 14 dni roboczych 
        • Rower należy zwrócić wraz z kompletem dokumentów: wypełnionym formularzem zwrotu, kartą gwarancyjną i dowodem zakupu.
      • Po otrzymaniu zwracanego towaru dokonamy zwrotu wpłaty na wyznaczone przez Państwa konto w ciągu 14 dni roboczych.
      • Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W takim przypadku kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy ale zwrot wpłaty uwzględni zmniejszenie wartości towaru.
      • Przygotowanie roweru do zwrotu/wymiany/naprawy/reklamacji
        Najważniejsze aby zabezpieczyć rower dokładnie tak jak przyjechał, gdyż musi do nas wrócić w stanie idealnym. Przednie koło musi być wymontowane i zabezpieczone tak aby nie uderzało o ramę, tak samo pedały aby nie przewracały się w kartonie. Zabezpieczone muszą być odpowiednio za pomocą folii bąbelkowej lub innego materiału amortyzator, kierownica, a także tylna część ramy, o którą może obijać łańcuch. Rower nie może nosić śladów użytkowania, brudu, pyłu itd. Rower ma się zmieścić do kartonu tak aby go nie przedziurawił. Po zamówieniu kuriera wyślemy na e-mail list przewozowy do wydrukowania i naklejenia na karton. Gdy rower do nas wróci i okaże się, że rower wrócił uszkodzony, poobijany lub zrysowany, skontaktujemy i ustalimy co dalej w takiej sytuacji.
        *Zabezpieczenie roweru musi być takie samo przy wysyłce na naprawę gwarancyjną.
      • 4b) Zasady Gwarancji: