Firma

Marka Northtec powstała w 2006 roku w Czechowicach-Dziedzicach w województwie śląskim.
Dzięki 20-letniemu doświadczeniu w branży tworzymy rowery zbudowane z solidnych, sprawdzonych elementów, wyróżniające się atrakcyjną grafiką, ciekawym designer, niekwestionowaną jakością i (co bardzo istotne) rozsądnie skalkulowaną ceną.
Porównania osprzętu i wyposażenia w poszczególnych grupach cenowych zawsze wypadają na naszą korzyść. Na korzyść naszych klientów.
Kładziemy nacisk na to, żeby nasze ramy były starannie zaprojektowane pod względem geometrii i grafiki. Dbamy o dobranie odpowiednich komponentów, aby rowery Northtec cieszyły się dużym zainteresowaniem użytkowników i służyły przez wiele lat.
Przez ostatnie dwa lata doprowadziliśmy nasze ramy do technologicznej perfekcji. Nie mieliśmy na nie ani jednej reklamacji. Dlatego zdecydowaliśmy, że od 2016 roku udzielamy 5-letniej gwarancji na aluminiowe ramy naszych rowerów.
Wsłuchujemy się w głosy naszych klientów, dostosowując nasze rowery do ich potrzeb. Corocznie wprowadzamy nowe modele oraz modyfikujemy istniejące tak, żeby były atrakcyjne zarówno wizerunkowo, technicznie i cenowo.
Nasze rowery od roku 2009 testowane są intensywnie przez zawodników Northtec Bike Team.
Rzesze naszych zadowolonych klientów można spotkać nie tylko w Polsce ale również Czechach i Słowacji, Niemczech i na Litwie.
Od początku chętnie konfrontujemy nasz sprzęt z rowerami innych producentów:

Jak widać niedrogi rower, to nie musi być rower z wyrzeczeniami. W naszej ofercie znajdują się rowery MTB na kołach o rozmiarach 26, 27,5 i 29 cali, rowery crossowe, trekkingowe i miejskie. Nie zapominamy również o młodszych adeptach kolarstwa. Mamy dla nich przygotowane rowerki na kołach 20 i 24 cale.
Mody rowerowe się zmieniają. Od kilku lat szczergólnie popularne są rowery na dużych kołach. Je również poddajemy ocenom.

I te oceny powtarzamy.

Duże koła, to nie tylko 29”. Równie popularne są rowery na kołach 27,5”.

Poddajemy nasze rowery ocenom niezależnych źródeł.

ZAPRASZAMY
Nasz film promocyjny na YouTube
Jednak nasza oferta, to sporo więcej. Mamy ponad dwadzieścia modeli rowerów a każdy w kilku rozmiarach, wersjach kolorystycznych i wersjach wyposażenia. Jesteśmy przekonani, że każdy kto szuka dobrego roweru dla siebie, u nas znajdzie ofertę lepszą niż gdzieś indziej. Nikt inny nie da AŻ tyle za TYLKO tyle.
Zapraszamy do naszego sklepu internetowego.

Katalog rowerowy bikeWorld.pl na 2016

Redakcja bikeWorld.pl już po raz 12. przygotowała dla internautów obszerne źródło informacji o wszelakim sprzęcie rowerowym. Katalog rowerowy 2016 jest już dostępny on-line!

Publikowany rokrocznie katalog rowerowy (www.katalog.bikeworld.pl) to przede wszystkim bogata baza informacji o produktach rowerowych – znajdziecie tam więc kompletne i aktualne dane o rowerach, grupach osprzętu i częściach, rowerowych akcesoriach i odzieży. Wszystko to podane w czytelnej formie, która jest wynikiem już 12 lat doświadczeń w tworzeniu katalogu, który w tym okresie dla tysięcy rowerowych internautów stał się cennym (chociaż zupełnie darmowym) źródłem informacji.

Katalog rowerowy na rok 2016 korzysta ze znanych już wcześniej rozwiązań – w ręce użytkowników trafia więc przyjazny interfejs z wieloma wygodnymi rozwiązaniami, takimi jak np. starannie dobrane kategorie produktów, wyszukiwarka, porównywarka oraz możliwość filtrowania zawartości, m.in. według cen czy marek. Katalog zaprojektowany został tak, aby można było korzystać z niego nie tylko poprzez komputer, ale także na urządzeniach mobilnych.

Warto zauważyć, iż katalog rowerowy połączony jest z katalogiem sklepów rowerowych (www.sklepy.bikeworld.pl). Dzięki temu przy zdecydowanej większości produktów wyświetlona jest mapa Google z placówkami oferującymi sprzęt danej marki. W ten sposób możemy szybko i wygodnie znaleźć w naszej najbliższej okolicy sklep rowerowy, w którym będziemy mogli na własne oczy zobaczyć interesujący nas produkt.

Sprawdźcie sami! Katalog rowerowy 2016 dostępny jest już pod adresem: www.katalog.bikeworld.pl

Sport/imprezy

Pierwsza impreza w podwarszawskiej Jabłonnie
Tu relacja filmowa
Już w styczniu startuje Northtec MTB Zimą 2016
Kochasz swój rower? Nie zamykaj go w piwnicy po sezonie. Spróbuj swoich sił w zimowych maratonach MTB. Już pod koniec stycznia startujemy z naszym zimowym projektem.
Zapraszamy na oficjalną stronę imprezy.

Udział w targach

2015
Ostatnie targi, na których byliśmy jako wystawca, to Kielce Bike Expo 2015. Zaprezetowaliśmy tam kolekcję rowerów Northtec na rok 2016 wraz z nowościami na przyszły sezon:
1. 29" Viking - budżetowa wersja "dużego koła" oparta na osprzęcie Acera,
2. 27,5" Sowelo - j.w. ale na "średnim kole",
3. Caledon DB DR - bogata wersja naszego crossowego przeboju z sezonu 2015. Tym razem z lepszym amortyzatorem i zbudowana na osprzęcie Deore.

• Click to enlarge 20150923_155825.jpg
  • Click to enlarge 20150926_123244.jpg
  • Click to enlarge 20150926_123248.jpg

2014
W dniach 25-27.09.2014 firma Northtec zaprezentowała swoją kolekcję rowerów na sezon 2015.
Nasze rowery cieszyły się ogrmonym zainteresowaniem wśród rodzimych odbiorców jak i zagraranicznych przedstawicieli. Nawiązaliśmy wiele nowych kontatków, dzięki czemu kolejny sezon zapowiada się bardzo owocnie.

• Click to enlarge 20140924_161606_V1.jpg
  • Click to enlarge 20140925_122358_V1.jpg
  • Click to enlarge 20140925_122448_V1.jpg
  • Click to enlarge 20140925_181514_V1.jpg

2011
Targi są też doskonałą okazją do tego, żeby prócz sprzętu promować Northtec Bike Team.

• Click to enlarge targi_01.jpg
  • Click to enlarge targi_10.jpg
  • Click to enlarge targi_11.jpg

2010
Rozsądnie wygrały jednak Kielce i tylko tam odbywają się teraz najważniejsze targi rowerowe w Polsce - Bike Expo. Ogromną zaletą tego typu imprez jest to, że prócz promowania rowerów Northtec możemy nawiązywać cenne kontakty z ludźmi z naszej branży.

• Click to enlarge _mg_0011.jpg
  • Click to enlarge _mg_9677.jpg
  • Click to enlarge _mg_9743.jpg
  • Click to enlarge _mg_9762.jpg

2009
Od tamtego czasu odwiedzaliśmy targi z marką Northtec co roku. Nie zawsze jako wystawcy ale zawsze byliśmy obecni. Nawet wtedy, keidy branża rowerowa nie mogła się zdecydować, czy ważniejsze są targi w Kielcach czy w Warszawie.

• Click to enlarge img_5094.jpg
  • Click to enlarge img_5100.jpg
  • Click to enlarge img_5107.jpg
  • Click to enlarge img_5122.jpg
  • Click to enlarge img_5128.jpg

2007
Od początku istnienia marki Northtec staramy się prezentować nasze rowery na branżowych targach.
Po raz pierwszy pokazaliśmy się światu na Kieleckim Bike Expo w 2007 roku.

• Click to enlarge targi 010.jpg
  • Click to enlarge targi 013.jpg
  • Click to enlarge targi 017.jpg

Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Ceny oraz specyfikacje mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.