INFORMACJA KONSUMENCKA

    1. Podmiotem świadczącym usługi dla klientów detalicznych pod adresem nrowery.pl jest:
      F.H.P.U. ARTEX Andrzej Płonka
      ul. Legionów 217, 43-502 Czechowice-Dziedzice
      NIP 6521046166  , REGON 273753989
      Nr. rejestrowy BDO -
      Zwany dalej „Artex-Rowery.”
    2. Dane kontaktowe do obsługi zamówień:
      • adres korespondencyjny: ul. Dworcowa 15a, 43-502 Czechowice-Dziedzice
      • adres e-mail kontakt@nrowery.pl
      • telefon kontaktowy +48 32 215 66 41
    3. Płatność należności za zamówienie realizowana jest przelewem na konto wskazane w dokumencie sprzedaży wraz z obowiązujący terminem płatności.
    4. W przypadku kupna rowerów zamówienia realizowane są poprzez dostawę firmą transportową DHL na adres podany przez klienta w zamówieniu. W przypadku kupna akcesoriów lub części rowerowych zamówienia realizowane są poprzez dostawę firmą transportową DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty zamówionego towaru w sklepie "Artex" będącym firmowym salonem marki Northtec w Czechowicach-Dziedzicach ul. Legionów 217.
      *Rowery wysyłane są z wymontowanym przednim kołem, do samodzielnego montażu są również pedały oraz kierownica. Każdy rower ma wstępnie wyregulowany napęd oraz hamulce.
    5. Zasady reklamacji: 
      • Reklamacje dotyczące działania serwisu northtec.pl powinny być składane przy pomocy poczty elektronicznej e-mail.
        • Wszystkie towary dostępne w panelu zakupowym northtec.pl są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.
        • Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
          • uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
          • niezgodności towaru z opisem zawartym w zamówieniu,
          • wad fabrycznych.
        • W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych lub braków, powstałych podczas transportu prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera. Protokół jest niezbędny do złożenia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie.
        • W przypadku stwierdzenia podstawy do reklamacji z tytułu wad fabrycznych lub niezgodności towaru z opisem Klient ma prawo do reklamacji towaru z tytułu rękojmi lub gwarancji. Klient zobowiązany jest do złożenia poprawnie wypełnionego Formularza reklamacyjnego (dostępnego w zakładce „Dokumenty do pobrania”), wraz z dokumentacją zdjęciową wady, drogą e-mailową na adres kontakt@nrowery.pl.
        • Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania kompletu dokumentów. (Nie dotyczy uszkodzeń i wad fabrycznych amortyzatorów marki Suntour oraz komponentów  marki Shimano) .
        • Jeżeli reklamacja dotyczy amortyzatorów marki Suntour lub elementów marki Shimano odsyłamy takowy amortyzator lub element do producenta w celu weryfikacji reklamacji co może skutkować dłuższym terminem rozpatrzenia niż 14 dni.
        • Reklamacje dotyczące produktów rozpatrywane są zgodnie z zapisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176).
        • W przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty transportu nowego towaru pokrywa Northtec Sp. z o.o.
        • W sporach dotyczących reklamacji klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, np. zwrócić się do rzecznika praw konsumenta mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.
    6. Zasady zwrotu/wymiany towaru:
      • Towar można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny jeśli ten nie wykazuje śladów użytkowania . 
      • W przypadku zwrotu/wymiany towaru koszt dostawy ponosi kupujący. Jeśli porozumie się z nami to korzystając z naszej umowy kurierskiej koszt ten będzie wynosił 30zł. 
      • Aby skorzystać z prawa zwrotu towaru klient powinien:
        • Poinformować nas w terminie 14 dni od otrzymania produktu o swojej decyzji. 
        • Wysłać pocztą tradycyjną na adres 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Dworcowa 15a lub elektroniczną na adres kontakt@nrowery.pl poprawnie wypełniony formularz zwrotu (dostępny w zakładce „Dokumenty do pobrania”).
        • Wysłać pocztą tradycyjną na adres 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Dworcowa 15a lub elektroniczną na adres kontakt@nrowery.pl poprawnie wypełniony formularz odstąpienia od umowy (dostępny w zakładce „Dokumenty do pobrania”).
        • Dostarczyć do nas zwracany towar w ciągu 14 dni roboczych 
      • Po otrzymaniu zwracanego towaru dokonamy zwrotu wpłaty na wyznaczone przez Państwa konto w ciągu 10 dni roboczych.
      • Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W takim przypadku kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy ale zwrot wpłaty uwzględni zmniejszenie wartości towaru.
    7. Zasady Gwarancji:
      • Ramy rowerów Northtec są objęte okresem 5-cio letniej gwarancji, natomiast pozostałe komponenty opisane w karcie gwarancyjnej objęte są gwarancją 2 letnią.  Szczegółowe informacje na temat gwarancji będą zawarte w wersji papierowej dołączonej do wysłanego produktu jeżeli ten jest objęty gwarancją producenta.   
    8. Firma Northtec Sp. z o.o. deklaruje działanie zgodne z kodeksem dobrych praktyk rozumianym w zakresie art. 2. pkt. 5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. u. z 2007r nr 171, poz.1206). 
    9. Zakazuje się kopiowania treści oraz innych materiałów dostępnych na stronie nrowery.pl bez zgody Northtec Sp. z o.o. 
    10. Firma Northtec Sp. z o.o w ramach sprzedaży poprzez panel zakupowy nrowery.pl zobowiązuje się dostarczać towar wolny od wad.